ניהול תזרים מזומנים בעסק

שיטה ממוקדת ויעילה שתיתן לך את השליטה בכסף של העסק – אין יותר הפתעות וחוסר ידיעה

מה זה אומר לנהל תזרים מזומנים

לדעת כמה כסף יהיה בחשבון הבנק בכל רגע - ולהחזיר את השליטה לידיים שלך

אחד האתגרים הגדולים של עסקים קטנים זה ניהול התזרים. למעשה חלק ניכר מהעסקים שנסגרים בישראל – זה בגלל חוסר ניהול תזרים נכון. 
אני מציע לך את השיטה לניהול תזרים פשוט ואפקטיבי – שתהפוך את כל תהליכי קבלת ההחלטות של ניהול העסק לקלות הרבה יותר,
כי יהיה לך ברור תמיד כמה כסף עומד לרשותך בכל רגע נתון. גם בהסתכלות קדימה. 

מערכת תזרים מזומנים לעסק

מה העסק שלך מקבל

קובץ קל לשימוש, המותאם לעסק שלך, מבוסס Google Sheets*, שזמין לך בכל רגע בנייד, ונותן לך תמונה מלאה של חשבון הבנק שלך – עד חצי שנה קדימה. 

השיטה החכמה הזו תאפשר לך לדעת כמה באפשרותך להוציא ומתי, כמה העסק צריך למכור ובאיזה תנאי תשלום, במה באפשרותך להשקיע ובמה לא.  

בתהליך משותף נבצע את כל מה שצריך כדי להעלות אותך על דרך חדשה, שתבטיח יציבות ושקט נפשי. הבנה מלאה של מצבך הפיננסי בעסק ומה עליך לעשות בהמשך הדרך. 

הכלי החכם הזה ישרת אותך שנים קדימה, אין לו עלויות נוספות/שוטפות והוא קל לשימוש (מצריך פחות משעה בחודש!) 

לקביעת פגישת הכרות ללא עלות: 0528358206

*השיטה משתמשת ב Google Sheets, וניתנת לשימוש מכל מכשיר בכל זמן. אין צורך בידע קודם.

כל עסק צריך לעבוד עם תזרים?

שיטת ניהול תזרים המזומנים בעסק

השיטה מתאימה לעצמאיים (מורשה/פטור) ולבעלי עסקים עד 5 עובדים.

כל עסק חייב לעבוד עם תזרים מזומנים על מנת לשמר את בריאותו ואיתנותו הפיננסית של העסק לאורך זמן. ככל שמחזור המכירות (וההוצאות) גדול יותר – כך גדלה ההשפעה של ניהול התזרים על עצם קיומו של העסק ושגשוגו. 

הכי חשוב – לא לחכות לרגע האחרון שכבר מאוחר מידי. אם הגעת לכאן – עכשיו זה הזמן להתחיל לנהל נכון את תזרים המזומנים של העסק שלך

תזרים, מאזן והקשר ביניהם

מה ההבדל בין תזרים למאזן

בפשטות – המאזן אומר כמה כסף העסק מכניס (מכירות) וכמה הוא משקיע (הוצאות), והתזרים אומר מתי הכסף הזה נכנס ויוצא מחשבון הבנק. 

כדי שעסק יתקיים וישגשג הוא חייב קודם כל להכניס יותר משהוא מוציא (מאזן חיובי), ושנית לדעת להתאים את עיתוי ההוצאות וההכנסות כדי לא להיכנס למינוס, עלויות מימון וכשל תפעולי. 

במידת הצורך ניתן לקבוע גם תהליך נוסף בנושא תכנון תקציב ומאזן ולהבין את רווחיות העסק ומה המשכורת של בעלי העסק (רווח שנתי) ואיך לתכנן אותה לאורך השנה כדי לייצר יציבות ברמה האישית. 

לקביעת פגישת הכרות ללא עלות: 0528358206

אופיר סלע - מנטור ומורה מעל 15 שנים

אני מביא איתי קרוב לשני עשורים של עבודה עם מאות א.נשים, עסקים עצמאיים במגוון תחומי ליווי, מנטורינג וייעוץ לחיים האישיים ולעסק – מהתנהלות אישית, כספית, שיווקית, טכנולוגית ורוחנית. ואם הגעת לכאן כנראה שיש לנו משהו לעבור ביחד.  רוצים לדעת עוד עליי? המשיכו לקרוא>>

להזמנת הדרכההתקשרו או שלחו ווטסאפ: 052-8358206