תוכנית אימון פיננסי לתא המשפחתי

בתוכנית ממוקדת של 5 מפגשים -תקחו שליטה על מצבכם הפיננסי
ותלמדו איך להגיע לחופש מדאגה כלכלית
וכיצד תוכלו לעבוד ולמנף את הכסף שלכם שנים קדימה

למי זה מתאים

אם גם אתם חווים קושי לנהל את התקציב המשפחתי, לא יודעים בדיוק לאן הכסף שלכם נעלם, מה יהיה לכם בעתיד ומאיפה, כמה כסף תצטרכו לשנים הבאות, ומה צריך באמת לעשות כדי להבטיח פרישה נוחה אתם לא לבד. ויש לזה פתרון! בין אם אתם "שרי האוצר" של המשפחה, ובין שאין לכם מושג מה אומרים המספרים, בתוכנית ממוקדת של 5 מפגשים -תדעו את הכל. ומערכת היחסים שלכם עם כסף תשתנה וממש תתחלק לשתיים - עד שעברתם את התוכנית וכל שאר החיים שלכם.

גישת האימון הפיננסי

כסף הוא אנרגיה, ותחנת הכח הראשית שלנו היא המקום ממנו היא מוזרמת לחיינו: משכורת, הכנסה מעסק, נכסים, השקעות, קצבאות, החזרי ביטוח, מתנות, ירושות ועוד. אנחנו מנתבים את האנרגיה הכספית שלנו לאזורים השונים לאורך חיינו - לשימוש יומיומי, למגורים, לחינוך, להנאה, לחסכון, להשקעה, לפנסיה וכו'. והבחירה היא האם לעשות זאת באופן מודע או לא מודע האם להיות גורם או תוצאה של מצבנו הפיננסי לאורך החיים.

על התוכנית

פגישות אישיות, או קבוצתיות לתכנון פיננסי של התא המשפחתי. במהלך כחודשיים נלמד וניישם בפועל - כיצד לעבוד בצורה חכמה עם הכסף שלנו. גם עם הכסף שיצרנו עד היום, וגם עם מה שאנחנו עתידים ליצור מעתה והלאה, בעשרות השנים הבאות. ואם תחשבו על זה - אתם הולכים לייצר עוד מליוני שקלים בחייכם, ותכנון חכם שלהם שווה לכם המון כסף ואיכות חיים בתוכנית נלמד כיצד בעזרת תכנון פיננסי מודע, נוכל לייצר לעצמנו ולמשפחה שלנו חופש מדאגה כלכלית ולהצמיח את ההון המשפחתי.

מה א.נשים מספרים על התוכנית

איך נעשה את זה

  • במהלך כחודשיים של מיקוד ולמידה משותפת
  • עם 5 מפגשים מונחים של כ 2 שעות כל אחד 
  • קבוצת ווטסאפ לתמיכה לאורך התהליך
  • קובץ אקסל שעושה לכם סדר בכל היבטי התכנון הפיננסי המשפחתי לכל החיים
  • ליווי ועזרה לאורך התוכנית כדי להבטיח שיהיו לכם הכלים ליישם בפועל את הדברים 

מחיר התוכנית

כל התוכנית, כולל המפגשים,
קבוצת הווטסאפ והליווי לאורך כל התקופה,
וקובץ האקסל שישמש אתכם כל החיים 

שתשנה לכם את מערכת היחסים עם כסף ותוכל לייצר לכם חופש מדאגה כלכלית לעשרות השנים הבאות

בעלות חד פעמית של 2,950 ש"ח בלבד לזוג.
*ניתן לחלק עד 6 תשלומים בכרטיס אשראי

התקשרו להירשם לתהליך שישנה לכם את החיים: 052-8358206

מתי מתחילים

ממש עכשיו 🙂
* אפשר להיפגש פיזית בפרדס חנה, או אונליין מכל מקום. 

רוצים לצאת לדרך חדשה עם הכסף שלכם?

תוכנית אימון פיננסי לתא המשפחתי

בשלב הראשון - נרכז את האנרגיה הקיימת - תיק הנכסים שלנו

נכיר ונמפה את אנרגיית הכסף שכבר נכנסה וקיימת בחיינו: כל הנכסים וכל ההתחייבויות - פנסיות, תוכניות חסכון, חובות, הלוואות, נכסי נדל"ן, השקעות, עסקים וכו

בשלב השני - נכיר את תחנת הכח - יכולת הייצור שלנו

מה היא מייצרת באופן קבוע, מה מייצרת באופן משתנה, מה היא צפוייה לייצר בטווח הבינוני והארוך - המשכורת שלנו, בין כשכירים, או כעצמאיים , משקיעים או חייבים - כמה אנרגיית כסף בדיוק אנחנו מסוגלים ומייצרים כל חודש ושנה.

בשלב השלישי - נראה את ניצול האנרגיה - לאן הולך הכסף שלנו

לאן היא זורמת ברשת החיים שלנו, כמה ממנה מנוצלת ביומיום, כמה נאגר למימוש בטווח בינוני, וכמה נאגר למימוש טווח ארוך. איך נראות ההוצאות שלנו - לאן אנרגיית הכסף מנותבת כיום, האם היא בחוסר, בעודף או באיזון, האם היא מנוצלת בצורה שמיטיבה איתנו ועם התוכניות והחלומות שלנו לעתיד.

בשלב הרביעי ניצור מפת אנרגיה כספית חדשה

שעונה על הצרכים, הרצונות והשאיפות שלנו בטווח הקצר, בינוני וארוך - לאחר שהכרנו את המצב הקיים מכל הכיוונים, נתחבר לחלומות ולחזון שלנו ונחבר אותו לקרקע דרך תכנון תקציב מודע ומציאותי לצד יעדים להמשך התפתחות 

רוצים לצאת לדרך חדשה עם הכסף שלכם?

אימון זוגי פיננסי

תהליך משותף

לתא משפחתי זוגי

התוכנית הממוקדת תעזור לכם ליצור את השפה המשותפת בזוגיות ותקשורת פתוחה לגבי הכסף שלכם. התקשורת וההבנה, של איך הכסף עובד אצלכם במשפחה, הם מנגנון, שאם עובד טוב – מרים את הזוגיות לגבהים, ואם אין שם תקשורת טובה – יוצר המון תסכול במערכת היחסים, בהתנהלות עם הכסף ובמקרים רבים אף לריבים קשים ופרידה. 

בתוכנית תקבלו כלים יקרי ערך לייצר לעצמכם את התקשורת והיכולת לקבל החלטות משותפות ומשמעותיות – גם לגבי ההווה הכלכלי שלכם וגם לגבי העתיד הכלכלי שלכם – ואיך לאזן ביניהם.

תמיכה

אתכם כל הזמן

התוכנית כוללת ליווי רציף לאורך הדרך ביישום השיטה בחיים שלכם, כולל קבוצת ווטסאפ לתמיכה הדדית ומענה לשאלות

*התוכנית מבוססת על מעל 15 שנות ניסיון מקצועי בניהול כספים ופיתוח עסקי ועל גישת התכנון הפיננסי של הראל קולדן. (ואם אתם מעדיפים תהליך עצמאי אונליין של תכנון פיננסי והשקעות –  ניתן לרכוש את הקורס הדיגיטלי המקיף של הראל קולדן, ללימוד השיטה המלאה באופן עצמאי ובמחיר מיוחד.

המידע על הקורס הדיגיטלי לתכנון פיננסי של הראל קולדן כאן>>

לרכישת הקורס הדיגיטלי המלא של הראל קולדן בהנחה לחצו כאן>>

החוויה האישית שלי עם התוכנית

במשך שנים ניהלתי את התקציב של העסק והבית, ועם כל האהבה שלי למספרים ותוכניות – היה לי ממש קשה לעשות את זה לבד. לדאוג כל הזמן להכנסות מול ההוצאות, ולהרגיש שאני עומד בין הרצונות של אשתי לבין המציאות. זה התיש אותי וממש כיווץ אותי מבפנים. ראיתי מה זה עושה לדינמיקה הזוגית שלנו – וזה לא היה טוב. 
רציתי להתייעץ עם אשתי, לחלוק איתה את האחריות גם של קבלת ההחלטות וגם של היישום שלהן, אבל לא הרגשתי נח. לא הרגשתי שהיא מבינה אותי, התקשורת שלנו סביב כסף לא היתה פתוחה וטובה והיה איזה מן מתח וריבים סביב הכסף.

בעוד השני זורם ותומך במקרה הטוב, או מתעמת ומאתגר במקרה הפחות טוב (והנפוץ), ושר האוצר כך או כך – מרגיש.ה לבד

לעיתים קורס תחת נטל האחריות,
לפעמים עושה את תפקידו כדי לצאת לידי חובה ולא באמת יודע מה לעשות,
לפעמים מתפרץ וקובע חוקים ספונטניים ומעוררי התנגדות,
ולפעמים מבסוט על עצמו ואין לו עם מי לחלוק את ההצלחות..
זה פשוט קרה מתישהו והתקבע.
ולאורך הרבה שנים, והתערבבות של תזרים העסק והבית – הלך ונבנה אצלי עומס, מתח ובעיקר בדידות. עד שהחלטנו לעשות שינוי בהתנהלות הכלכלית שלנו – ולחלוק את הנטל הזה בינינו.
 
זה בא ממני, שר האוצר, כי כבר לא יכלתי עוד לשלם את מחיר הלחץ והדאגה
והייתי זקוק לעזרה.
בה אנחנו שותפים בכל הרבדים, מקבלת ההחלטות ועד היישום שלהן ביומיום.
ומאז שעברנו את התוכנית הזו ביחד – זה ממש עולם אחר. והיום כל הדינמיקה הזוגית שלנו סביב כסף השתנתה – וגם מערכת היחסים האישית של כל אחד.ת מאיתנו עם הכסף שלנו. שנינו חווים את המשמעות של החופש מדאגה כלכלית
ואת חלוקת האחריות של ניהול הכסף המשותף שלנו.
 
תוך כדי התהליך שאנחנו עברנו כזוג, חלקתי את התובנות עם א.נשים נוספים וראיתי בעיניי רוחי קבוצות של א.נשים וזוגות שעוברות את התהליך הזה יחד – ראיתי מה זה עושה לזוגיות שלנו – כמה הפתיחות סביב הכסף וחלוקת האחריות יצרה רובד חדש של קרבה בינינו. לאורך תקופה ארוכה – יישמנו את התוכנית והבנו שצריך להביא אותה לכולם, וכמה שיותר מוקדם.
 

רוצים לצאת לדרך חדשה עם הכסף שלכם?